tisdag 26 januari 2010

Star 2 Januari: Översättning

I nyaste nr av Star2 (en spansk tidning) är det en liten intervju med Dougie och en kort notis. Jag har försökt att översätta allt till Svenska:



Idag känner jag mig....
Trött...


Saker jag hatar...
Långa resor på flygplan utan mat, dricka och tv.

Jag skäms när...
folk ser mig naken.

Jag ångrar att...
Jag var naken på en konsert.

Jag gillar inte när man säger...
Dåliga saker om mig!

Det värsta jobb jag någonsin har haft var...
Jag har aldrig haft ett dåligt jobb!

Om jag fick byta liv med en person för en dag skulle det vara...
Robert Pattinson

På min fritid...
kittlar jag Tom.

Jag måste sluta...
äta skräpmat!

Jag skulle vilja vakna upp en dag och...
ha magiska krafter.

Jag har alltid velat vara lite mer...
cool

och mindre...
feminin

Jag drömmer om...
Clowner som jagar mig när jag är naken nerför gatan och McFlykillarna som skrattar och hånar mig.



Två gånger har killarna från McFly varit här och två gånger har de erkännt att de vill vara Edward Cullen. Dougie är ändå ganska lik...


Med i tidningen får man även en fin, fin poster!


(Scanerna är gjorda av McFlySpain)


xoxo McFluCrew

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar