onsdag 7 juli 2010

Posh24

Idag så kollade jag runt lite efter McFly och The Saturdays nyheter, då råkade jag komma in på en svensk sida som heter posh24 och vad ser jag då om inte Mollie King på "veckans bäst klädda" lista och Frankie Sandford på "stiltips"! Mollie har varit med tre gånger på Bäst klädda listan och vunnit 2 av dem! Eftersom jag är en lite Saturday geek så var jag tvungen att lägga upp det här :) Nedan ser ni röstnings resultatet och vad Posh24 tyckte om dem :)


" Sångfågeln från The Saturdays Frankie Sandford kör på en tunn, blå skjorta! Mycket snyggt! "


"Mollie King har alla rätt just nu och återigen har hon prickat alla rätt! Coola byxor med en enkel topp matchat med vackra smycken och en stor väska. Vilken fashionista hon är! "


"Vi älskar den här sommarfräscha outfiten som brittiska fashionistan Mollie King bar på Sunglass Hut-festen i London i helgen!"




"Mollie King fixar det här med att vara ledigt chic på ett perfekt sätt! Vi älskar hatten, väskan och jeansdetaljerna! "


Xxxxx McFluCrew

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar