söndag 10 januari 2010

Europa turné 2010?

Okej, jag vet inte riktigt hur jag ska släppa den här bomben utan att allt låter helt fel men here we go:


Jag läste på McFlyFrance, en fansite som tydligen har kontakt med McFlys management, och i ett mail som de fick för inte så länge sedan så stod det:

"We will see McFly back in France in 2010."

Sedan var jag inne på en annan fansite som även de har kontakt med McFlys management och de skrev att det troligtvis kommer att bli en Europa turné för killarna 2010.

Om detta stämmer har jag ingen aning om men jag tänkte att jag skulle dela med mig av informationen iallafall. :)

Jag vet inte heller vilka länder som ska besökas (förutom Frankrike) men så fort det kommer mer information så lägger jag upp det här!

Jag vill inte väcka falska förhoppningar så dra inga förhastade slutsatser nu. Vi får helt enkelt vänta och se vad killarna kommer att hitta på i år, det ända vi vet är att det kommer att bli wicked!






xoxo McFluCrew

2 kommentarer:

  1. well the truth är att managementet säger ganska mycket!

    De sa till oss i Tilburg att de förmodligen kommer till Skandinavien, så man vet aldrig, kan vara så att de inte vill avslöja något bara!

    SvaraRadera
  2. Omg.. du måste verkligen försöka att får reda på mer information!! :)

    SvaraRadera