fredag 15 januari 2010

mcfly träff!

Vi har tidigare skrivit om en McFly träff i Stockholm men det ska även bli en träff i Göteborg, så ni som inte kan komma till Stockholm...ja, ni kan åka till Göteborg!

Det finns en grupp på facebook som heter just "McFly träff i Göteborg" som har skickat ut ett mail till alla medlemmar om lite info och eftersom alla inte har facebook så lägger vi upp mailet här:

"Hoppas alla hade ett underbart nyår och en bra start på det nya 2010!
Tänkte se med er alla om vilken månad som skulle passa er bäst med en träff i Göteborg... :)
Stockholm träffen verkar vara satt i Maj, så jag planerade April...
Skriv gärna som inlägg på gruppsidan när ni kan, vad ni vill göra, hur många som har kontakter i Gbg där ni kan övernatta eller ifall ni behöver hjälp med det! Alla frågor ska jag försöka svara på :)


En idé var att vi kunde vara i Slottskogen, spela volleyboll, brännboll, fika m.m. Efter det finns det möjlighet att hyra en lokal där vi kan kolla på McFly dvd:s och annat. Hade varit superkul :D

Skriv skriv skriv allihopa!! ♥

Ha det bäst till senare,

Emma ******** ********."

Anledningen till alla * i slutet är för att jag visste inte om Emma ville ha med efternamnen, och jag har frågat innan jag la upp inlägget ;)

Ni som har facebook men inte är medlemmar kan bli medlemmar nu!! Här är gruppen!

Xxx McFluCrew

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar